Filmmys eller solsken?

Har suttit i sängen och kollat på nya OTH avsnitt som jag inte hunnit se än. Men funderar på att gå ut och sätta mig på balkongen nu när det är sol... Men vill inte smörja in mig med solkräm. Hehe lite konstig kanske, men den ger min finnar... Alltså funderar jag på att skippa solandet och fortsätta kolla på One Tree Hill.
Men vi får se. Nackspärren jag fick i söndags när jag åkte vattenskidor (och ramlade, obviously) har blivit bättre! Men är fortfarande stel och har svårt att röra nacken. Dessutom har jag träningsverk i svanken och armarna och alla möjliga muskler. Jag och Linnea åkte puff i söndags innan vi åkte hem, därav träningsverken... Fast den kommer nog från vattenskidorna också.
 
 
 
Mina fina Converse från Thailand (men ändå riktiga). Har äntligen lyckats gå in dem någorlunda, nu får jag inte skavsår efter 10 minuter i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0