Prom and graduation dresses



Här är mina alternativ till balklänningar! De tre första är mina favoriter, ser nig något mönster i val av modell haha? De två första är ju samma klänning, bara olika färger. Den svarta känns lite tråkig med vet inte om den turkosa blir för mycket? Den mörkblå är riktigt snygg! Den sista, den gröna, har en underbar rygg. Men finns inte kvar i min storlek. tyvärr. Men vad säger ni? Vilken är snyggast? och mest passande till en bal?




Till skolavslutningen vill jag ha en långklänning. Punkt. Men det är skitsvårt att hitta en snygg som inte är för dyr. Konstigt nog är de flesta snygga i rätt prisklass (och längd) strapless klänningar...
De två första är nästan identiska i modellen, förutom färgen och detaljerna på den gröna... Den vita kanske blir för enkel? Den andra är... skitsnygg! Men Den är ju inte riktigt en långklänning, vilket inte heller den näst sista är (men kan ju alltid tämja på kraven lite). Sen finns ju den från HM som jag bloggade om här, den enaxlade. Men jag är osäker på färgen. Antingen beige, vilket kanske är lite tråkigt, eller ljusrosa, vilket kanske inte passar så bra till mitt hår (fast eftersom den är så ljus kan det bli en riktigt cool konstrast).

Vad tycker ni? Ska nog beställa men nån/några i helgen så jag kan prova...
Alla klänningar från Nelly.com





Kommentarer
Postat av: Jonna

Jättefin blogg! Jag gillar ditt modeintresse och du har väldigt bra smak i kläder enligt mig! Kika gärna in hos mig om du vill :)
Kram

2012-07-05 @ 10:46:45
URL: http://lowehorses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0