Avslutningsklänning..?



Eftersom jag inte vill att det ska bli som förra året när jag köpte klänning till skolavslutningen, då jag köpte en dagen innan (eftersom jag inte hittade någon passande) så börjar jag i god tid! För det är ju nian liksom, sista året! och jag vet hur jag vill ha den, eller jag vet att jag vill ha en långklänning!
Dessa ovan är från lindex, 699 respkt. 399kr - Helt ok men vet inte... Den på stora bilden var snyggast
(och billigast) men kanske lite för färgglad? hm...



Dessa är från Shestore är också riktigt fina! Men de två första kostar ca 2000 Liiite för mycket...
eller de är inte tillräckligt snygga hehe. Men de andra kostar "bara" 500, också väldigt söta!



Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Jaa,de från lindex var jättefina och de matchar nog ditt hår-om du inte har färgat om då eller så.. Gillarom! Du har inte sett nån till mig(du behöver inte leta men det är alltid bra med tips..) ska kolla runt lite själv ikväll<3

2012-04-12 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0