Drop out and travel around the world..?


Nu är matteprovet över så då är det väl dags att börja blogga igen? Vi får väl se.. Har spanska prov imorgon och sen So prov om några veckor... Har knappt varit inne på datan den här veckan... Känns ganska konstigt! Var inte inne något alls igår heller.

Men i helgen ska jag försöka slappna av, om det nu går.. Var ju på stresskursen igår igen, och det var jättebra! Men liksom så fort jag går där ifrån kommer stresstankarna tillbaka. Eller nej såklart inte direkt, men jag ju på pilates och på väg hem från det kom tankarna tillbaka (så ca en och en halv timme senare..) Det är ungefär samma sak som på yogan, när jag är där är det jätte lätt att släppa alla tankar, men det kommer ju tillbaka efteråt, kanske inte alltid samma kväll, men i alla fall dagen efter. Men nu har jag pluggat till Spanska provet imorgon, vet inte om det går att plugga på något mer... Men ska göra lite till ikväll...

Har bett mamma köpa med sig Ben'n Jerry glass hem, Need it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0