27.10.11


Efter imorgon är det höstlov! Gud vad jag behöver det! Och jag ska göra absolut ingenting,
precis vad jag behöver! Eller har några saker jag ska göra:

Läsa en bok
(har letat efter den ganska länge, hittade den tillslut och beställde hem,
den kom i början av veckan. Men har försökt hålla mig till lovet börjat)


Gå på pilates
(på måndag, istället för yogan)


Gå på ansiktsbehandling
(eller ska prata med mamma om det först, men det är planen)


Se på mycket film och Tv serier
(of course)


Göra en ny header


+ göra tre läxor... (en rolig)


Är förresten också sugen på att åka in till Hollister,
om jag hittar någon att åka med det vill säga.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0