Önskelista

Lite olika saker från Hollister, men måste "rensa" lite, kan ju inte önska mig två jackor och en väst? eller? Men ska se vad som finns att prova nästa gång jag åker in till stan! (Du kan vara lugn Linnea, det brukar gå snabbt när jag provar!)


Smycken från TIM store. (vill ha antingen den 1a eller den 2a, inte båda).


Smycken från Cocoo.se Får se vilka jag önskar mig, kanske alla eller inte... Men i dessa färger iallafall!
Eller kanske bara ett presentkort, lite lättare...


Smycken från Guldfynd by Kenza!

Skor: Jeffrey Campbell, wildflower, wildflower by kenza. Måste prova några innan jag sätter upp dem på önskelistan...


Smycken Lindex. Väldigt mycket smycken jag vill ha! Får se hur jag gör med allt det...


Ska nog också önska mig ett spa-presentkort! In need of! Men måste kolla lite priser/behandlingar först!
Men detta är bara en "provisorisk" önskelista... Får se vad jag verkligen skriver upp i slutändan!



Kommentarer
Postat av: Linnea<3

heheh,jag ska ta tid! <3

2011-11-20 @ 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0