3/5



Kommer ju inte bli några outfits-bilder de kommande veckorna, eftersom jag har på mig "arbetskläder" som  ska bestå av en svart tröja, vilket är lite komiskt eftersom jag bara har typ 3 svarta tröjor (förutom typ två som är  lite "håliga") 4 om jag ska räkna med ett vanligt tight linne. Och dessa 3 tröjor är alla "sport-tröjor" men ändå tillräckligt snygga för att ha till vardagen (och praoen).

Skulle egentligen slutat typ nu, men eftersom det var så lite folk så fick jag gå (vi va totalt fyra som jobbade där då). Men idag gick det mycket bättre! Och det var inte lika stressigt under lunchen idag, som det var igår, säkert eftersom det var så dåligt väder... Men är så jäkla trött i fötterna, kanske ska ta ett avslappnande bad lite senare..?  Det är skönt att vi inte har några läxor nu, eller jo vi har en jobbig engelska läxa, men den orkar jag inte börja med än;) Sen måste jag sy lite på min kavaj (som jag gör i syslöjden) men först behöver jag en symasking, så det får också vänta;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0