30/5 2011♥





Yess, idag fyller jag 15;) Men än så länge känns det inte så speciellt... Var hos kusinerna igår och firade mig och mamma, fick 45$ och ett jättefint halsband! Sen imorse fick jag pengar (och ett "bälte" med små vattenflaskor att ha när jag joggar:P). Ikväll kommer Farmor & Farfar och Mormor & Morfar så vi ska "fira" med tårta.


Usch såg en hemsk film idag på So'n "En obekväm sanning" med och av Al Gore (som nästan vann presidentvalet emot W Bush). För er som inte hört talas om den, så handlar den om klimatförändringar. Den är väldigt bra ,men hems att se... Inte precis bra för humöret...




Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Grattis i efterskott! :D



sv: ja, eller hur! Om jag hade den garderoben skulle den vara en katastrof, haha.

2011-06-01 @ 14:22:19
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0