Vilket bra immunförsvar jag har!

Jag blir alltid alltid alltid (ALLTID) sjuk innan jag reser någonstanns! T.ex första gången vi var i thailand fick jag öroninflammation veckan innan, andra gången jag mig innan, men blev jätte sjuk där (men det varade bara i typ 1dag..) Tredje gången vi var där fick jag feber etc. veckan innan och fjärde blev jag färkyld/feber när jag var där... Sist vi var där klarade jag mig, typ, men var förkyld och hostig veckan innan... Och, om ni inte har fattat det än,  såklart att jag ska bli sjuk nu, dagen innan vi åker till lux... Jaja nu vet ni iallafall hur kasst mitt immunförsvar är! "Pajar" alltid när jag ska resa bort...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0