16/3 2011


Inte så bra bild, men kiss my ass ägg;)

Okej måste bara börja med att säga att vi fick tillbaka spanska proven idag, och jag fick MVG! Asså ni fattar inte hur det känns, har liksom gått runt och burit på en stor tjock fet klump i magen... Trodde att jag skrev jättedåligt men (som tur var) inte! Men nu känner jag också att det har börjat bli lite mycket betyg och skolsnack här i bloggen, så ska försöka sluta!

Slutade ju halv fem idag, segt! Men det går ändå ganska snabbt (konstigt nog). Satte mig och kolla på cougar town och house när jag kom hem (inspelat från igår:P). Ser nu att kameran har laddat klart (eller batteriet dårå) så snart kommer nog en outfit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0