The OMG thing;)

Okej nagon som kan gissa vad jag kopte i New York (forutom klader) En dator! En Macbook Air:D
Den kostade ju ganska mycket, men den var ca 4-5000 kr billigare an hemma! Men, den har ju (saklart) inte Å Ä Ö pa tangentbordet, tror det ska ga och fixa pa nagot satt, men har inte hunnit med det an (Nagon som vet hur?)
Sa far fundera pa hur jag ska gora salange... orkar inte klistra in som jag gjorde forut. Men kanske gor sa att
Å = a' och Ä = a" (och Ö med).
Love it!

Men det kommer ta ett tag innan jag la"r (Ä) mig, men det kommer nog ga' bra! Men na'gon som kan Mac-datorer som kan hja"lpa mig lite? Eller om na'n har tips pa' en bra sida;)
Ma'ste fota allt annat jag har ko"pt, men tror jag go"r det na"r sommarlovet bo"rjar;)
Men fo"rst ma'ste jag fixa en kla"nning, typ fo"rsta ga'ngen jag inte har fixat en kla"nning flera veckor (ma'nader?) innan! Men ska iallafall a'ka in imorgon och kolla!
Hur tycker ni det funkar med a' a" o" ? Kanske inte sa' bra va? Men vad a"r ba"st, utan prickar eller med dessa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0