En självklarhet, eller?

Usch (kom just på att jag började mitt förra inlägg med just det ordet, "usch" men det beskriver mina känslor bra!)
I alla fall, jag hatar verkligen att somna med smink på! Fast det gör jag ju iof aldrig (eftersom jag hatar det:P) Men eftersom jag valde en annan mascara idag, en som jag vet aldrig går att ta bort )inte med varmt vatten, ansiktstvätt eller makeup-remover). Så nu måste jag gå och lägga mig med lite mascara kvar... Överallt där man kan hitta tips på hur man ska göra för att få fin hud står det alltid "tvätta av sminket innan du går och lägger dig!" Men om  det inte räcker då? Vad ska man göra då?
Ska se om mina "finnar" försvinner lite över sommaren (eftersom det troligtvis är stressfinnar) om inte så ska jag kanske börja med antibiotika eller något, även fast doktorn inte ville det pga min mage... (Alltså det är inte vanliga tonårsfinnar, utan den är mkt värre...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0