9/7 2011

Åh vad skönt, har just tagit en lång dusch, hade inpackning i håret i kanske 1,5 timme (eller det var vanligt balsam) så nu är håret alldeles mjukt och glansigt!
Det har varit ganska blåsigt idag så det var inte så skönt att ligga nere på bryggan, men vattnet var i alla fall väldigt skönt! Hoppas att jag har fått lite färg på ryggen idag, är jätte brun på framsidan, speciellt magen;) Men min rygg vill verkligen inte bli brun... (inte mina underarmar heller haha).
Usch imorgon är det något "årsmöte" nere vid vattnet för alla som bor här ute, och då ska jag stå och sälja våra gamla leksaker (typ bilar och traktorer etc. som man kan sitta på) på vår gräsmatta för alla kommer gå förbi våran tomt... Behöver tjäna in pengar till klassresan vi ska ha i höst, vi har ju haft loppis och disco och sånt med vi behöver tjäna in ytterligare 1000kr per person. Så det kommer bli.. asså inte pinsamt men något ditåt, jag gillar inte direkt att vara i sådana situationer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0