Svar på tal...

hemlig beundrare om Pimiento, cereales, salchicha, pastel, verdura.... Varför fastnar dem inte?:
"hej hej , jag gillar din blogg och du värkar va en jätte snäll tjej. Men jag klarar inte av ditt hår, kan du inte färga det brunt och platta? jag tror du skulle va jätte fin i det! kram"
28 Januari, 16:40


Sv: Ehh okej, asså mitt hår är typ brunt (eller brunare)  men hade brunt förut, och vill ha lite sommrigare
nu när det snart är vår...
och jag vill inte förstöra mitt hår genom att platta, då skulle det inte heller se ut som jag...
Visst kan det vara snyggt att platta, men då måste jag klippa håret (mycket) kortare...


Plattat, då när det var kortare och tunnare.

Nu

Då, när det var brunt + kort...


Så om du "inte klarar av" mitt hår, varför läser du då min blogg?
Förstår att du inte menar något illa, men ändå!


Kommentarer
Postat av: "Din hemliga beundrare"

jag gav det som ett råd till dej, du borde permanenta håret rakt och färga brunt! Du förstör inte ditt hår om du gör det, du räddar det. Jag läser inte din blogg men du är säkert jätte trevlig! kram

2011-02-04 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0