Nyårslöften

Vill blogga! Men har inget att blogga om... Några tips?
Men tänkte iallafall att jag kunde lägga upp mina nyårs löften!

Satsa mer i skolan!
Eller vad man nu ska säga...
Jag ligger ju så nära Mvg! Så ska se till att inte slarva etc.
Så ska se till att alla mina Vg+ eller Vg++ blir till MVG (gärna alla "vanliga" VGn också)

Spara pengar!
Har börjat spara mer! Men ska se till att spara..
ja mycket! Löftet är egentligen mer allt fortsätta spara...

Träna!
Kom ju igång så bra i höstas och joggade med linnea, ska fortsätta med det!
 Men vill träna muskler också inte bara kondition (men tränar ju yoga också, vilket är bra för musklerna)
Men ska börja träna mer själv, hemma. Är så sur för att jag inte får gå på gym än!









Vad har ni för nyårslöften?




Kommentarer
Postat av: L<3

ahh,vi får träna:)men vad menar du med att träna hemma`<3

2011-01-03 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0