16.30


Det är verkligen iskallt ute nu! Och inne, sitter i pyjamaströja och mysbyxor, och fryser...

Japp, idag är det onsdag, min längsta dag! Slutade kl. 16.30 och hade avac. matte sista lektionen. Vi hade tänkt att plugga till matte provet då (man får det...) Men idag var det mattetävling så vi fick hålla på med den istället (alla i avac. matte gruppen är automatiskt med, och måste därför göra intagningsprovet...) Men tydligen så gick det ganska bra för mig, men det var skitsvårt!

Har övat lite på min svenska text, ska kunna berätta den (utan papper/stödord) imorgon... Känns inte som om jag kommer klara det, suger på sånt! Blir alltid så j*kla nervös, även fast jag intalar mig själv att det inte är så farligt, ingen bryr sig... Men det går ändå inte, några tips?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0