090211



Tjenare;)

Idag är det ju onsdag, eller? Känns som om det är torsdag, typ. Men slutade ju halv 5 idag, hade huvudvärk sista lektionen, och har det fortfarande. Fick det efter spanskan, hade ju muntliga redoovisningar och efter det fick jag ont i huvudet, säkert för att jag va "spänd" inför det... Så sitter vid datan (vad annars?) och lyssnar på musik, kanske inte det bästa när man har ont i huvudet, men skiter i det... Ska nog sätta mig och läsa sen, har nästan läst ut min bok;)

Haha såg nyss att jag bara har lagt upp 2 outfits på 9 dagar... varav en "gammal" (inga nya bilder). Men nu har kameran laddat klart, så lägger både upp dagens outfit och det jag hade på mig igår;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0