Update!

Tänkte passa på att uppdatera lite nu, föraökte igår och imorse med blogg.se appen,
men det funkade inte av någon anledning...

Först och främst så har jag åkt på den obligatoriska förkylningen, blir alltid sjuk på vägen till Thailand (började nysa samma dag som vi skulle åka) förutom de två första gångerna, då var det öroninflammation och feber... Men i övrigt gick flygresan ganska bra! Kunde inte sova, men satt och halvsov + att jag kollade på en och 1/2 film (Horrible bosses och en med Tom Hanks och Julia Roberts). Men i bilresan påväg till Hua Hin (ca3h, men man kan väl kalla det en minibuss eller något) somnade jag nästan! Kunde bre ut mig lite mer och älskar den guppiga vägen, det blir lite som en vagga haha. Igår (Tisdag) har det "kallt" för att vara Thailand ca 26 grader, ganska behagligt med andra ord! Men idag blev det lite varmare. Men det blåser ganska mycket... Men det är så deras vinter ser ut (och många thailändare tycker att det är kallt och går därför i långärmade tröjor och ibland till och med tjocktröjor! Medans vi går runt och nästan svettas).

Dagen spenderades på stranden, men det var väldigt fullt så vi fick ligga på ett annat ställe, strax intill hotellet där vi brukar ligga, så imorgon får vi komma dit tidigare! Om vi inte åker till den andra stranden då...

Har hittat en ursnygg bikini som jag nog ska köpa imorgon! Har letat efter en sån i sverige men inte riktigt hittat någon. Det är en bandeubikini med Amerikanska flaggan! Superfin


Liknar denna från stylebytyra.se, tyvärr finns den inte kvar i lager, hade tänkt att köpa med den hit,
men vilken tur att jag hittat en liknande här!



Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Hehe,bikinisamlareoman..Men misstar jag mig eller har någon annan en sådandär?tror nog att den passar bättre på dig! <3

2011-12-30 @ 20:38:55
Postat av: Denise

Haha jo, du vet vem va? Tyvärr har alla här såna... :O Men love it <3

2012-01-02 @ 03:37:57
URL: http://sweetlikesugarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0