Fredag 17.30

Usch och fy.. Skrev ett långt inlägg imorse men så slutade internet fungera så det försvann,
och kommer inte ihåg exakt vad jag skrev.

Idag har vi varit en dag på stranden, som vanligt typ. Köpte färsk mango och ananas efter lunchen,
det finns en tant som säljer all möjlig frukt, så man beställer bara och så skär hon upp.
Och den Thailändska mangon är den godaste! Speciellt på stranden!

Om en dryg timma ska vi åka ner på stan och käka och sen gå lite på någon marknad. Första riktiga kvällen på stan! Första kvällen åt vi med Nellie och hennes familj (de har också hus här) nere på stora nattmarknaden (och då menar jag stora) där finns massa restauranger i mitten, mycket grillat etc. Så ikväll blir alltså första kvällen som kan innehålla lite shopping! Har bara köpt en sak än så länge, bikinin jag visade typ i förrgår, love it! Har i och för sig köpt vax också, fick leta som en galning men hittade tillslut (men det är så jäkla jobbigt, alltså det gör inte särskilt ont, men man kan bara ta lite åt gången så det tar en himla tid).

Ikväll måste vi lägga oss ganska tidigt, ska upp vid 6 imorgon för att spela en golftävling. På nyårsafton hehe. Men vi får väl se hur det går med det (att lägga sig tidigt alltså) har haft skitsvårt att somna de senaste två nätterna. Är väl fortfarande inställd på svensk tid! Men det får jag ta! Jag är ju här eller hur? Mycket hellre sömnlös (och förkyld) än i sverige... Känner mig verkligen hemma här, som alltid!

Där ser ni, fick ihop ett inlägg ändå, kanske inte exakt samma som det första men ganska likt..
Hoppas ni har orkat läsa iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0