Framtiden


Här skulle jag vilja bo... Men drömma går alltid!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Så vi får väl se vad det blir;) Gästerna gick för några timmar sedan, min lillebror fyllde ju år igår (på 1:a april:P) Så vi åt lite tårta och så.. Förra helgen var vi ju hos min kusin som hade fyllt år, vi i hennes nya lilla lägenhet! Blir så sugen på att flytta hemifrån och skaffa en lägenhet och inreda lite mysigt! Men först kommer 9:an (nationella prov etc.) och sen gymnasiet... Har typ ingen aning om vilken linje jag ska gå, tips? Vore mysigt med nån skola inne i stan;) Men vet inte vad som finns där... Jaja det är iallafall några år kvar... Haha och om typ 1 år (1,5?) får jag börja övningsköra... känns konstigt att tänka så... Ser man på det blev visst ett litet framtids-inlägg;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0