SKOR!

Okej tror ni ha fattat att jag älskar skor (eller klackskor!)
Så lägger upp dessa två (supersnygga!) paren från Hm igen.



Vill ha dessa! (ska köpa..) men vet inte vilken färg.. gillar de bruna (tror jag ska köpa dem) men de kanske inte passar till allt.. vilket svart gär, men köper nog bruna! (fast vet inte när..)
349kr (Hm)



Vill även ha dessa (vill köpa..) kilklackar kan vara så fult ibland.. men gillar dessa! MEN vill ha de grå men vet ju inte om de passar till allt.. men gillar inte materialet på de svarta.. vill ha i "mockaimitation" (de gråa) inte "läderimitation" (de svarta).. 399kr (Hm)


Men vet inte när jag ska köpa dem (vet inte heller om jag ska köpa båda..) kanske väntar till rean..



Svarta eller bruna? gråa eller svarta? kilklack eller inte?


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0