My sweet day

Gud vilken.. ja vilken dag det har varit idag helt enkelt.. Först hade vi No provet.. gick nog ganska bra, men skrev två saker som kan va fel.. men vi får se..

Sen hade vi so och då skulle vi lämna in Skrivuppgiften men det var många som tjafsa om att man inte får ha 3st prov i veckan så de som inte var färdiga fick lämna in på onsdag istället.. orättvist! vi som hade lagt ner jätte mycket på detta när vi istället kunde ha.. pluggat mer till no-provet.. menmen

Sen på svenskan så skulle vi ha "sitting down drama" om boken vi just har läst (och ska ha prov på imorrn..) Men det går ut på att läraren väljer två personer (en kille och en tjej) som SKA VARA  huvudpersonerna i boken (i vårt fall var det iallafall en kille och en tjej i boken..) men så skulle de andra skriva frågor som dem skulle svara på i jag-form. Men gissa vem som blev tjejen, JAG!  asså jag kände verkligen på mig att det skulle bli jag.. och vissa frågor var skitsvåra eftersom man inte fick någon tid att tänka.. Men det blev iallafall kul, förutom sista frågan då....



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0