Vinterskor..

Har typ inga vinterskor att ha i år, mina från förra året är (nästan) trasiga, eller dragkedjan är trasig... Men får det att funka ibland, om jag försöker ett tag, och tar till lite våld..

Skulle (såklart) vilja ha uggs/shepherds men de är så dyra.. och hittade INGA (inte es några fula) uggs-kopior i thailand.. Men kanske köper ett par kopior från t.ex Hm



Dessa är från Hm, ganska snygga, men gillar inte färgerna.. eller passar typ inte i svarta så vill ha mörkbruna, för beiga är fula.. Men dessa är inte riktigt beiga utan typ beug/bruna så de är lite snyggare men...



Vad tycker ni?



XOXO


Kommentarer
Postat av: Nellie

De är de svarta jag har bäställt men nu tycker jag att du kan lägga upp bild på allt du köpte i Thailand

2010-11-13 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0