Shit va skönt me lov;)

På fredag är det julafton! Det känns verkligen het overkligt! Men längtar as mycket, speciellt efter all god mat! (har sett massa julmats-program på senaste tiden och inte ätit något julbord än;( )

Internet funkar inte på min data så sitter vid stora, kommer seriöst få asont i nacken! Haha men det kommer typ "doft moln" från min parfym lite då och då. Hade bl.a en ny idag så har inte vant mig än;) Så det är den som luktar(Det är ju typ därför man aldrig känner sin egen parfym, man är van vid den doften)


Usch fatta att det nästan är -14° ute nu helt sjukt! (fast egentligen är det -13,8°)


Men nu ska jag typ käka, om mate är färdig... Är ensam hemma nu så får äta själv;(




XOXO


Kommentarer
Postat av: Elsa - Fotoblogg

sv: haha jaa, lite synd att det inte kan hålla på jättelänge, tror typ inte att det kommer fler efter 4an nu :(

2010-12-22 @ 10:33:28
URL: http://elsaburholt.se
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

tack så mycket! Jo det är jobbigt när saker råkar komma ut fel.. de är ju verkligen inte meningen liksom! D:

god jul på dig me! :)

2010-12-22 @ 11:14:38
URL: http://bybelle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0