My sweet day

Åh vad skönt idag slutade vi en tima tidigare, hade svenska som sista lektion och efter det skulle vi haft klassråd, men vi fick sluta ist. Vet inte om jag hade orkat det.. är lite förkyld och snorar i ena näsborren.. men men får se hur det går imorrn, vi har ju inga duschar i skolan så vi ska jogga, och sen måste vi bada.. och det kommer typ vara mulet imorrn igen.. och kallt i vatnnet. Vill bada för det är mysigt. men kommer bli ännu mer förkyld..

Igårkväll kollade jag på fångarna på fortet och time out, gud skrattar ihjäl mig åt dem (i time out) det är så roligt!

Dem spelade typ in nåt avsnitt av hey baberiba idag (i skolan asså) men såg inte så mycket.. tror dem bara använde ett klassrum till ngt.. Och imorse när jag kom till skolan so stod det massa poliser utanför med sånna här alkohol-blås (vet inte vad de heter riktigt, men man ska ju blåsa i dem) så såg några som fick blåsa:O
Så det har hänt ganska mycket idag..;)

Time out - tvekamp


haha, men de nya är så mycket roligare!


XOXO

Kommentarer
Postat av: L<3

den där va ju tråkig..ja som satt här åh ba när kommer de roliga??<3

2010-08-26 @ 19:04:53
Postat av: Denise

haha, asså alla småsakerna är roliga (men de gamla är ju inte lika roliga..) men hennes "outfit", hans skor, när klotet hamnar i vaagnen ovs..<3

2010-08-26 @ 20:22:00
URL: http://sweetlikesugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0