My sweet day

Idag är det fredag, äntligen, känns som om man gått i skolan hela veckan ju!
Ikväll ska vi åka ut till landet, ska bli kul, har inte varit där på flera veckor.. ska försöka fota lite då:)

Idag har inte riktigt varit min dag, eller det hände en lite... ja pinsam sak.. men komer till det senare.
Andra lektionen var idrott, å vi skulle vara i solvik, å simma (kallt!) så vi behövde snabbt byta om och cykla dit (och vi har ju inga omklädningsrum nu, de renoveras eller nåt..) men det var inte SÅ kallt i vattnet, det blev skönt efter ett tag. Men det blev jobbigt efter kanske 2 längder eftersom man simma så snabbt för att det var kallt.. men det gick bra. Efter det hade vi Hk, det var då det hände, varje grupp får olika sysslor att ta hand om, och min grupp fick diskmaskinen, och gissa vad jag råkar göra: öpnna den när den är på! (de är alldeles tysta, och har ingen display eller så) och eftersom deras diskmaskiner är så gamla så sprutade vattnet upp i ansiktet å mig, gjorde inte så ont ändå, bara när det sprutade upp.. Men det gick som tyúr var bra, jag skrek till lie bara.. och tror inte så många såg. Efter Hk'n var det lunch och sen skulle vi till ålstensängen (tar kanske 10 min å cykla men mycket längre att gå..) där skulle vi i alla fall ha svenska, vi skulle börja läsa en bok som utspelar sig där.. så det blev mycket cyklande idag (jobbigt eftersom vi behövde köra så snabbt för att komma i tid..)

Blev ett ganska långt inlägg men skit samma:)




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0