My sweet day

Idag har väl arit en bra dag, lång (sluta 15, men skulle slutat 16) den vi hade mest 1h's lektioner (längre än det är ju jobbigt..) så det var bra, de gick ganska fort.. men vi "jobbade" ju inte så mycket, eller vi hade genomgång om t.ex vad vi ska arbeta med, och lite om betyg etc. Men lunchen var god, de fjäskar ju för 6:orna som är nya..

Efter skolan gick vi hem till erica å snakade massa;P men sen behövde vi gå hem å käka..

Så det var min dag, den var väl bra.. Hur var er?

Juste när jag kom hem och gick in på mitt rum så såg jag att gtå låg i korgen. som lång på golvet. asså han gör så, om den står där (jag kasnke har glömt att ställa upp den) så lägger han sig ändå i den:)


hihi



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0